dimarts, 19 d’octubre del 2010

El perquè

Recuperant aquest vell blog que vaig obrir fa 2 anys per l’assignatura de Periodisme especialitzat en cultura. Tenint-lo ja creat, no veig per què obrir-ne un de nou, així que el reciclo.

Comunicació i educació: em cosa dir què n’espero, però com que tant la comunicació (que per alguna cosa l’estudio) com l’educació (que en el meu temps lliure m’hi dedico, i crec en ella com a motor transformador de la societat) m’interessen. O sigui, que aviam que passa quan les ajuntem. Si hi afegeixes que em considero un gran inculte en les noves tecnologies i plataformes de comunicació, i que ho considero un gran problema que haurem d’aprendre tots i totes a afrontar si no ens volem perdre en un oceà de missatges i informacions, tens el motiu pel que m’he ficat aquí.

Ara no em queda mes temps, però a la propera actualització parlaré del que ja hem fet a classe, o del que he entès jo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada